reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Paveleková

Veronika Paveleková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ... čiže nie som dokonalá , no ako každá žena aj ja sa potrebujem vyrozprávať ,aj keď si užívam rodičovské povinnosti . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Denník adoptívnej maminky je späť

Veronika Paveleková

Denník adoptívnej maminky je späť

Po dlhej dobe som tu , aby som napísala svoje zamyslenie sa na tému : čo je na procese adopcie tak náročné , alebo prečo niektorý ľudia vedia robiť svoju prácu až po tom , keď majú na stole vašu sťažnosť ..

  • 30. jún 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 326x
  • 0
Denník adoptívnej maminky časť Karanténa

Veronika Paveleková

Denník adoptívnej maminky časť Karanténa

Pozitíva, -Sme spolu - Deti sú spokojnejšie lebo sa im viac spolu venujeme . Hmm  sú len 2 pozitíva ktoré ma napadajú v poriadku , alebo ich je málo ? .. tak poďme na Negatíva .-  Sme spolu

  • 11. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 569x
  • 0
Denník adoptívnej maminky časť 6. ( príbeh pokračuje )

Veronika Paveleková

Denník adoptívnej maminky časť 6. ( príbeh pokračuje )

ŠOK , to bolo prvé čo mi bežalo hlavou, nevedela som čo povedať , nečakala som vôbec , že to bude tak

  • 15. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 210x
  • 7
Denník adoptívnej maminky časť 3,

Veronika Paveleková

Denník adoptívnej maminky časť 3,

Jediné čo nebolo ako v tých filmoch ,bolo to že sme sa nerozbehli za sebou v spomalenom zábere, čo bolo pochopiteľné vzhľadom k tomu ,že my sme ju nechceli vystrašiť a ona samozrejme netušila kto sme a prečo sme tam .

  • 10. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 443x
  • 0
Denník adoptívnej maminky časť. 2

Veronika Paveleková

Denník adoptívnej maminky časť. 2

Jednoducho som mala pocit,že od vzrušenia  vyskočím z kože a jediné čo som sa snažila bolo počúvať ,čo nám o princeznej pani úradníčka hovorí.

  • 8. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 506x
  • 0
reklama
Denník adoptívnej maminky časť 1.

Veronika Paveleková

Denník adoptívnej maminky časť 1.

Som Mama , konečne ..srdiečková . Bol rok 2017 a my sme po všetkých komplikáciách cítili ,že sme natoľko stabilný aby sme mohli dať domov niekomu novému,malému nevinnému a určite úžasnému.

  • 8. jan 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 488x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu